MLL Pirkkalan paikallisyhdistys

Tervetuloa Mannerheimin lastensuojeluliiton Pirkkalan paikallisyhdistyksen sivuille. Järjestämme erilaisia tapahtumia ja tempauksia paikallisesti vapaaehtoisvoimin. Yhdistyksessämme toimii aktiivisesti mm. lasten liikuntaryhmiä ja kirpputori. Kaikki ovat tervetulleita mukaan ideoimaan uutta ja kehittämään toimintaamme!

Kuva: Anna Autio

Yhdistyksessämme tapahtuu:

• Kaikille avoimet ja ilmaiset torstain tunnit Toiviossa, tule mukaan! Perhehöntsy klo 17-17.45 yli 6-vuotiaille lapsille yhdessä aikuisen kanssa ja perhetemppuilu klo 17.45-18.30 alle 5-vuotiaille lapsille yhdessä aikuisen kanssa.  Ei ennakkoilmoittautumista.
  • HopLop -tapahtuma jäsenperheille lauantaina 6.4.2024. Lue lisää tästä!
  • Askarrellaan äidille! Ilmoittaudu mukaan äitienpäiväaskarteluun 14.4.2024
  • Tulossa 20.4.2024 Koko perheen leikkipäivä-tapahtuma Pirkkalan torilla klo 10-12. Tervetuloa!
  • 25.-26.5. Nuppupeitto-tempaus, tule tekemään hyvää!
  • MLL Pirkkalan paikallisyhdistyksen aktiivien tapaaminen tiistaina 23.4.2024 klo 18.30 Silmun kokoustilassa lukiolla. Tervetuloa mukaan!