Jäsenyys

Voit liittyä jäseneksi MLL:n keskusjärjestön kotisivujen kautta tai soittamalla valtakunnalliseen numeroon 09 3481 1540. Uuden osoitteen, puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen sekä nimenmuutoksen voit ilmoittaa muutokset jäsentietoihin -lomakkeella.

Varsinainen jäsenmaksu vuonna 2024 on 25 euroa. Kannatusjäsenmaksu on 120 euroa, jolloin kannatusjäsen voi olla yksityinen henkilö tai yhteisö. Ainaisjäsenmaksu on kymmenen kertaa jäsenmaksu eli 250 euroa.

Jäsenenä saat Mannerheimin lastensuojeluliiton Lapsemme-lehden sekä halutessasi jäsenkirjeen Pirkkalan paikallisyhdistykseltä.

Jäsenkortti löytyy sähköisenä Oma MLL -jäsenportaalista. Valtakunnalliset jäsenedut löytyvät myös Lapsemme-lehdestä sekä MLL:n verkkosivuilta.

Jäsenenä saat alennusta Pirkkalan yhdistyksen järjestämistä retkistä ja muusta toiminnasta. Jäsenemme ovat etusijalla myös järjestämällemme kirpputorille.

MLL Pirkkalan paikallisyhdistyksen paikalliset jäsenedut:

• Arkisin lounaskeitto tai uuniperuna -1€ norm.hinnasta Kahvila Seelassa (os. Saveenraitti 8). Näytä jäsenkortti kassalla. Etu voimassa toistaiseksi.
  • Perhelippu 12€ (norm. 18€) minigolf radalle Teboil Pirkkala. Näytä jäsenkortti kassalla. Etu voimassa kauden 2023.
  • Huvipupun synttäripakettista 10 euron alennus peruspaketista. Yhteydenotot ja lisätiedot www.huvipupu.fi Etu voimassa toistaiseksi.
  • Yhdistyksen pomppulinnan vuokraus etuhintaan. Lisätiedot ja hinnat tästä