Liikkari 5-7 v. lapsille

Sunnuntaisin klo 17.30-18.15 Toivion koululla.

RYHMÄ ON TÄYNNÄ!

Liikkarissa kehitetään monipuolisesti perusliikuntataitoja ja kehonhallintaa liikuntaleikkien, pelien ja temppuratojen avulla. Liikkarissa opitaan ryhmässä toimimista, sääntöjen noudattamista ja ennen kaikkea pidetään yhdessä kivaa ja koetaan oivaltamisen iloa 😊 Liikkaria ohjaa kokenut liikunnanopettaja.

Liikkarin toiminta on suunniteltu 2016-2018 syntyneille lapsille. Liikkariin ilmoittaudutaan koko talvikaudeksi kerralla (syksy-23 ja kevät-24). Osallistumismaksu laskutetaan syksyltä ja keväältä erikseen. Liikkarin hinta on 35e (MLL Pirkkalan paikallisyhdistyksen jäsenperheille) ja 45€ muille syyskaudelta. Kevään hinta on sama kuin syksyn.

Ryhmä on täynnä, mutta voit ilmoittaa lapsen varasijalle. Ilmoitamme mikäli ryhmästä vapautuu tilaa. Huom. täytäthän jokaisesta lapsesta oman ilmoittautumislomakkeen! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ryhmät vaihtelevat vuosittain vapaaehtoisohjaajien ja saatujen salivuorojen mukaan.

MLL:n liikuntaryhmissä lapset ovat vakuutettuja.

Ryhmä on täynnä. Ilmoittautuminen varasijalle  5-7 v. liikkariin:

Jäsenyys
Hyväksyn, että ilmoittamani tiedot välitetään ryhmän vetäjälle.