Vapaaehtoisena yhdistyksessä

Kuvaaja: Päivi Karjalainen

Tule mukaan toimintaamme!

MLL Pirkkalan paikallisyhdistys toimii täysin vapaaehtoisvoimin. Toimintamme on tekijöidemme näköistä. Voit osallistua toimintaamme juuri sen verran kuin sinulla on aikaa. Vapaaehtoistyö voi olla osallistumista yhteen tapahtumaan kerran vuodessa, pari tuntia kuukaudessa tai kerran viikossa tapahtuvaa toimintaa. Ota rohkeasti yhteyttä alla olevalla lomakkeella, sähköpostilla info(ät)mll-pirkkala.net tai somekanaviemme kautta. Tai nappaa hihasta kiinni jossakin tapahtumassamme. Aktiivien tapaamiset ovat avoimia myös uusille toiminnastamme kiinnostuneille. Tapaamisen seuraavan ajankohdan löydät etusivulta "Yhdistyksessämme tapahtuu" -palstalta. (kesällä pidämme taukoa tapaamisista)

Olisitko innokas liikuntaryhmän ohjaaja? Tai haluaisitko ohjata vertaistukiryhmää? Kaikki toimintamme perustuu vapaaehtoisuuteen, tule mukaan toimintaamme!