Syksyllä 2024 aloittaa uusi liikunnallinen palloilukerho 1-2 luokkalaisille lapsille. Ryhmä kokoontuu Toivion koululla sunnuntaisin klo 17.20-18.10. Ensimmäinen kerta 18.8.

Ryhmä on täynnä. Voit ilmoittautua alla olevalla lomakkeella varalle. Jos ryhmästä vapautuu paikka, otamme yhteyttä sähköpostitse.

Palloilukerhossa kehitetään monipuolisesti perusliikuntataitoja ja kehonhallintaa liikuntaleikkien, temppuratojen ja pelien avulla. Palloilukerhossa opitaan toimimista ryhmässä, sääntöjen noudattamista ja ennen kaikkea pidetään yhdessä kivaa ja saadaan onnistumisen kokemuksia liikunnan parissa.

Joka kerta harjoitellaan ja pelataan jotain palloilulajia. Vuoden aikana tutustutaan futsaliin, koripalloon, sulkapalloon, lentopalloon, säbään, käsipalloon ja pesäpalloon. Liikuntakerhossa voit tutustua monipuolisesti eri palloilulajeihin. Toisinaan pidetään toivetunteja, jolloin voidaan pelata suosikkilajia.

Palloilukerhoa ohjaa kokenut liikunnanopettaja.

Palloilukerhoon ilmoittaudutaan koko talvikaudeksi kerralla (syksy-24 ja kevät-25). Osallistumismaksu laskutetaan syksyltä ja keväältä erikseen. Palloilukerhon hinta on syyskaudella 35e (MLL Pirkkalan paikallisyhdistyksen jäsenperheille) ja 45€ muille. Kevään hinta on sama kuin syksyn.

Ilmoittautuminen varapaikalle palloilukerhoon