Neulotaan vauvasukkia yhdessä

Oletko intohimoinen puikkovirtuoosi vai aloitteva amatööri? Tervetuloa mukaan neulomaan villasukkia vauvalle 26.-27.10. 2024.

Aika: lauantaina ja sunnuntaina 26.-27.10.2024 klo 10-16 (voit osallistua molempina tai vain toisena päivänä)

Paikka: Pirkkalan yhteislukio Silmu

Hinta: ilmainen

Mitä mukaan: iloinen mieli ja sukkapuikot (5kpl) nro 2,5-3,5

Voit neuloa suositut junasukat omalle vauvalle tai osallistua tempaukseemme, jossa on tavoitteena neuloa villasukat jokaiselle vuonna 2025 Pirkkalassa syntyvälle vauvalle. MLL Pirkkalan paikallisyhdistys sponsoroi langat sukkiin. Osallistuminen on siis ilmaista.

Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa sunnuntaina 6.10.2024 alla olevan lomakkeen kautta. Voit osallistua joko molempina päivinä tai vain toisena päivänä.

Voit osallistua vauvasukkatempaukseen myös neulomalla junasukat kotona ja lahjoittamalla ne keräykseen ja toimitamme ne eteenpäin. Sovi valmiiksi neulottujen sukkien lahjoittamisesta sähköpostitse pirkkalan.yhdistys(at)mll.fi

Osallistun

Lomakkeella annettuja tietoja käytetään vain tapahtuman järjestämiseen liittyen, eikä tietoja luovuteta ulkopuolisille. Kaikki tiedot poistetaan tapahtuman jälkeen.